Maybe I should take it down a notch...

Hehe, jag börjar känna att jag får dra ner på shoppandet lite efter helgens reashopping och paketet som kom från Nelly.
Men till mitt försvar bakom tre nyinköpta BHs så är nelly.com en av få platser som har min storlek, haha.
Shortsen från Gina sitter som en smäck och hotpantsen från nelly.com är typ det skönaste man kan dansa i.
 
Jag tänkte säga att jag verkligen ska skärpa mig nu, men så kom jag på att jag åker till Stockholm om mindre än två veckor- oups...
Men efter det så!
 
nelly.com
 
Gina Tricot
 
H&M
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja det var inte lite Du inhandlat. Är Du bara nöjd med det så är det väl okej.

Svar: Det blev jag allt.
Hold your dreams

2012-07-24 @ 17:15:10
Postat av: Dennis

Shopoholic?

Svar: Maybe a littte ;)
Hold your dreams

2012-07-25 @ 20:55:16
Postat av: Dennis

Då kan vi nog ta varandra i hand. Gillar med att köpa saker. Nästa sak på listan är ny bil. Dock inte hittat rätt ännu.

Svar: Haha köper inte du ny bil väldigt ofta?
Hold your dreams

2012-07-26 @ 22:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0