Some favorites came to Sweden and I wasn't there

Nu när alla har kommit hem från Peace&Love översvärmas facebook med hur bra alla hade det.
Lite avis måste jag erkänna att jag har varit!
Festivallivet i sig med att tälta i en vecka och inte duscha är inte riktigt för mig, men gemenskapen och känslan verkar grym så jag hade gärna velat testa på det i alla fall en gång.
Men den stora anledningen bakom min avundsjuka var helt klart artisterna- vilken line-up iår!
Det var många som jag hade velat se men högst på listan var utan tvekan Rihanna, Simple Plan och Skrillex.
Attans vad grymt det hade varit!
Men men, nu blev det inte så, för jag ska ju på Bounce i augusti (vilket jag vill mycket mer), men vi kan ändå köra på lite feeling med några favoriter från ovanstående artister.
 
Rihanna – California King Bed
Rihanna – Love The Way You Lie (Part II)
Rihanna – S&M
Simple Plan – Perfect - Acoustic Version
Simple Plan – I'm Just A Kid
Skrillex – Bangarang - feat. Sirah
Skrillex – Scary Monsters And Nice Sprites
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0