Misunderstanding

Idag har jag inte gjort mycket mer än jobbat, slappat, kollat på Top Model och ätit jordgubbar. Det är inte särskilt illa det heller dock!

 

Egentligen skulle jag träffa Julle en stund på donken, men det blev ett missförstånd som är smått komiskt nu, men inte var lika kul då, haha.

Han skrev att han skulle köra om tio minuter men jag missuppfattade det som att han skulle komma till mig om tio minuter och tänkte "nemen, varför ska han hämta upp mig för? Jaja, gärna för mig."

En stund senare undrar han varför jag inte har kommit och jag läser smset igen, inser mitt misstag och sätter full fart mot bilen. För att han inte skulle behöva vänta längre än nödvändigt avslutade jag samtalet rätt fort, och han missade mitt "nu kör jag, vi ses snart", och trodde att samtalet hade brutits eller att jag hade blivit sur och lagt på, så han skickade ett par undrande sms och stack efter en stund hem.

Gissa vem som strax därpå anländer till McDonalds och undrar vart han är?

Ja, lite småkul nu kanske, men inte när man hade dragit sig upp ur tv-soffan och ut i regnet, haha.

 

PUSS

 


Kommentarer
Postat av: Mormor

Som det kan bli. Hoppas Ni redde ut missförstånden.

2012-07-10 @ 22:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0