Forgotten in the wardrobe

När jag kollade i garderoben och upptäckte att sportBHn som jag köpte för 1,5 månad sedan fortfarande hade kvar prislappen fick jag en släng av ångest, så nu har den åkt på för lite workout, bland annat en go powerwalk med Emma.

Ett toppensätt att spendera en söndagskväll tycker jag!

 

Btw, jag kan meddela att jag hittade till Harplinge utan några problem alls igår!

In your faces, haha.

 

Jag älskar färgglada sportbhs!

De ger neutrala träningskläder ett härligt lyft tycker jag!

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

Klart att du hittade till Harplinge, det var väl ingen som trodde något annat....

2012-07-15 @ 22:11:04
Postat av: Ros-Marie

hur kommer det sig att jag inte är förvånad över att du hittar nya plagg i din garderob som du inte känner till....

2012-07-15 @ 22:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0