Almost falling asleep on the spot

Klockan är efter tre och det är inte långt ifrån att jag har dygnat nu.

Som sagt började dagen med jobb och stressade sedan iväg till Halmstad med Nils.
Om ni kunde förstå känslan av att sätta sig i en kokande varm bil för att köra genom stan och se alla gå runt i short och linne, men veta att man själv inte skulle hinna spendera någon tid i solen...
Men jag fick passa på och njuta av mina shorts, solglasögon och linne den stunden vi gick till Espresso House och sedan vidare till NollTreFem, haha.

Dansen var som sagt awesome igen.
Annorlunda från vad vi har kört tidigare och I like!
Sjukt inspirerande också att i matpausen sitta med Fidde och Aimee (de som håller i det) och lyssna på deras väg till framgång!
Satsa stenhårt på dansen eller inte- det är den stora frågan i mitt huvud sedan en tid tillbaka!

Ni märkte kanske på mitt inlägg tidigare hur stressad jag var, haha.
Spenderade typ en halvtimme hemma till att äta, duscha, sminka mig och fixa mig iordning.
Kvällen har främst spenderats med Joanna, Towe, Nathalie, Philip och Jimmy- wonderful!
Stämningen både på förfesten och West Coast var härlig och Maskinen var inte direkt dåliga kan man påstå.

Nu somnar jag snart med datorn i knät, haha, så jag tar och kollar på lite mer Desperate Housewives, hihi.

Men när jag tänker efter så har denna dag innehållit allt jag kan begära!
* Jobb och införskaffniing av levebröd
* Dans som är min stora passion
* En kväll med några av mina bästa
Mycket mer kan man verkligen inte be om asså!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0