An unforgettable day

Vilken oförglömlig dag igår!
Efter jag har återhämtat mig lite till kommer text och bilder i massor.

Denna dag spenderas lite som den borde.
Det blev nästan ett dygn igår och full rulle hela tiden = sovit länge och är ändå helt slut.

Nu när man väl låter kropp och huvud slappna av så känner man av att det har festats 7 dagar av de senaste 10, haha.
Så det blir att äta rester, kolla Desperate Housewives och säsongens sista VD.
Och kolla igenom de 300 bilder som togs igår, hihi.

Tack så himla mycket för alla presenter, blommor, kramar, lyckoönskningar och glada ansikten som förgyllde min dag igår!
Stort tack till alla som medverkade och ett extra tack till min underbara familj som gjorde denna oförglömliga dag möjlig!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härlig dag det blev. Fina och trevliga kompisar som kom och också gjorde dagen till det den blev. Vi TACKAR och BUGAR.

2012-06-09 @ 15:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0