Att grilla är sommar!

Nu var myskvällen med min fina vän slut (japp, jag gillar myskvällar med fina vänner) och jag tittar om och om igen på klockan och ser med fasa hur den tickar iväg...
Mycket mer finns inte att säga om dagen, utan jag bjuder på två bilder och så ska jag sätta ihop ett tidsinställt inlägg för imon att ha som nödlösning ifall jag måste jobba över imon med.
För sen efter kvällsmat så drar jag iväg och kommer hem på söndag igen!
 
Jag lyssnar för tillfället på Eves sommarlista, som ni hittar här.
Helt ok faktiskt! Okej, till och med bättre än ok.
När jag får tid så vore jag också sätta ihop en skön lista med mina egna sommarfavoriter!
När jag får tid var det ja... Det är till och med så illa att jag har missat de två första avsnitten av SYTYCD- och det är illa!
 
Haha lagom fräsha och fina efter långa jobbdagar...
 
 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0