Bounce is on for real!

Då är det officiellt- jag får ledigt från jobbet vecka 32 och KAN ÅKA PÅ BOUNCE SUMMERCAMP!
(Jag har ju hela tiden räknat med att kunna åka men inte vågat hoppas på för mycket.)
G-A-L-E-T  T-A-G-G-A-D  T-J-E-J!
 
Vet ni inte vilka Bounce är så går ni in på Youtube och söker direkt! Bara typ Sveriges bästa dansgrupp någonsin...
Nedan är två klipp från den gruppen jag ska gå i, HipHop/Jazz 1, från förra årets läger. Och detta är efter bara två lektioner- me like!
Sen är det klart att det inte direkt gör det sämre att det är i Stockholm så jag kan träffa Emma, eller att typ 6 andra jag känner från Falkenberg och Halmstad ska dit!
Det kommer bli grymt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0