Countdown almost done

Pelaren utanför Falkhallen har räknat ner till studenten ett tag nu, och när Jacob tog kort för en stund sedan visade den på 15 timmar kvar.

Nerverna är där och spänningen likså.
Allt är förberett och jag ska upp och fixa mig om drygt sex timmar (jag vore sova nu, jag vet!).

Även om det känns lite vemodigt som sagt så är jag helt sjukt redo inför morgondagen.
Jag lär sakna gymnasiet senare, för jag har ju haft en fantastisk gymnasietid där det har hänt otroligt mycket (trean hade jag kunnat göra om och om igen), men imorgon är all fokus på en av livets mest minnesvärda dagar- inget annat!
Det ska bli så oerhört, obeskrivligt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0