Going back to a favourite...

Get ready for some good news...
...We're going to London in November!

Okej, att skriva på engelska kanske är överflödigt, men jag är supertaggad!
Jag fullkomligt älskade London när jag och Julle var där i höstas och har helt underbara minnen från den resan!
Nu ser jag fram emot att åka dit igen, denna gången med familjen för att fira papis 50-års dag.

Än är inte jättemycket planerat men det blir Madame Tussaudes (som vi inte hann med förra gången) och förhoppningsvis någon grym musikal med!
Sen så vill jag tillbaka till Trafalagar Square som var favoritplatsen i solen när vi var där (sån tur med vädret lär vi dock inte ha igen, hehe) och såklart ska det SHOPPAS som tusan!
Forever 21 och Primark står först på listan och så har jag hört att Victoria's Secret ska hinna öppna en butik där!



PUSS

Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

Glöm inte alla museum vi skall gå på, not... : )

Svar: HAHA skulle inte tro det va :)
Hold your dreams

2012-06-18 @ 20:39:50
Postat av: Ros-Marie

Vi skall ju försöka hitta kyrkan vi gifte oss i för 20 år sedan. : )

2012-06-18 @ 20:40:31
Postat av: Ros-Marie

Vi skall ju försöka hitta kyrkan vi gifte oss i för 20 år sedan. : )

2012-06-18 @ 20:40:36
Postat av: Ros-Marie

Vi skall ju försöka hitta kyrkan vi gifte oss i för 20 år sedan. : )

2012-06-18 @ 20:40:39
Postat av: Farmor

Fortsätt Ni att planera. Det är ju bara Eve och Adde som inte varit där. Planeringen är en stor del av nöjet, eller hur?

2012-06-18 @ 21:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0