I'm not perfect, but I keep trying, cause that's what I said I would do from the start

Åh, när jag hörde Perfect spelas från Eves rum innan fick jag en sån impuls att jag blev tvungen att lyssna på den om och om och om igen! Jag får inte nog av den!
Jag älskar mitt Spotify Premium innerligt och nästan varje ledig stund åker musiken på i mobilen. På bussen, när jag cyklar, pluggar, väntar på någon- you name it.
Så varför skriver jag om detta då?
För Perfect finns inte på Spotify! Irriterande som tusan!
Världens i-landsproblem, I know, men lyssnar ni på låten kanske ni inser varför det är så irriterande att jag inte kan lyssna på den när och var jag vill, haha.

Första klippet är hela låten och andra är en fin contemporary från SYTYCD.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0