It's important not to build up too much inside

 
Ja, vad ska man säga om denna dag...
Inte högt upp på min lista direkt. Men det kan de inte alla vara.
Med tanke på att detta är en offentlig blogg och man inte vet vilka som kollar (vilket oftast är jättekul såklart!) så tänker jag hålla detaljerna för mig själv, men som många av er säkert vet så känns allt värre om man från början är på dåligt humör och efter något av en otursdag på jobbet så var jag väl inte sprudlande glad.
 
Ibland behöver man få bli lite ledsen/frustrerad för att få upplopp för de känslor man har byggt upp inombords och sen kunna släppa det och ta nya tag.
 
Över till något roligare.
Det första paketet med mina saker från H&M:s rea kom idag.
Nu väntar ännu ett paket därifrån och ett från Nelly.
Usch, internetsidorna får sluta ha lockande reor så jag slutar klicka hem grejer...
 
Som ursäkt för att ha inhandlat mitt tredje par solglasögon för iår får jag skylla på att de kostade ynka 30 kronor, hihi.
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Farmor

Paket från Nelly? Är det inte för dem Du jobbar? Kanske dumma frågor men så kommer de ju också från en som inte är så insatt.KRAM!!

Svar: Det är verkligen ingen dum fråga. Jag förklarade det i ett inlägg senare igår så att det inte behöver vara fler som går och undrar :) Kram!
Hold your dreams

2012-06-25 @ 22:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0