Like a soaked cat

Idag har det varit introduktionsdag på Busniess Linc.
Riktigt stort var det och vart man än gick verkade det jobba någon jag känner.
Det ska bli både kul och lite läskigt att börja där på Nelly.com's lager om 1,5 vecka.

Jag fick igen för att jag envisades med att inte ta regnkläder idag genom att åka på världens störtskur på vägen hem och se ut som en dränkt katt, haha.

Sen har jag varit i skolan och rensat både skåpet i skolan och i Falkhallen. Precis som allt med studenten känns det som en blandning mellan total lycka och vemod.
Jag köpte också två nya tesmaker på Törngrens- drömkola och hallon/granatäpple. Yum!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar Dej lycka till på jobbet. Hoppas det löstes sej med ledigheten också.

2012-06-01 @ 16:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0