Music as my only company

Just nu befinner jag mig på tåget hem igen och det är såhääääär nära att jag smygfotar Eve som sover (igen...)- det är en riktig syn kan jag lova!
Men jag får väl vara lite snäll...

Jag hittade det jag var tvungen till och en del till, hihi.
Efter gårdagens rensning hade jag inte ett enda par mellanblå/mörkblå jeans kvar och solglasögonen är fortfarande puts väck...
Men ni får se exakt vad jag köpte senare ikväll!

När jag kommer hem blir det att slänga i mig mat och sedan iväg och träffa klassen.
Vi smygstartar studentveckan med fest/brännboll/grillning.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullig present Ni gav på den 20-åriga bröllopsdan. Hoppas Du inte handlat upp alla pengarna. Ha en trevlig kväll med klassen.

2012-06-03 @ 15:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0