My favourite kind of work

Oj oj, kom visst hem senare än tänkt.

Efter jobbet så drog jag till stan för danslärarmöte hemma hos chefen. Det bjöds på god mat och trevligt sällskap utöver allt jobbsnack, så det gillas!
Även jobbsnacket gillas skarpt!
Än är inget spikat men jag lär i vilket fall som helst få mer än tidigare- underbart!
Om ni bara förstod hur mycket jag vill detta!
Mer info kommer om ett par veckor när vi vet säkert.

Sen blev det visst ytterligare en timme utanför med Helena och snack om allt möjligt. Vi hade nog kunnat hålla på hela natten om vi inte hade frusit, haha.

Så som ni förstår gillas denna dagen skarpt!
Okej, nu ska jag sluta missbruka termen "gillas skarpt"...
 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0