My latest addiction

Denna kväll spenderas som de flesta vardagskvällar nu för tiden- med Desperate Housewives.
Man kan ju diskutera hur smart det var att först se säsong 5-7 innan säsong ett, men nu kör jag från början i alla fall, haha.
Galet bra serie i alla fall!
 
För att reda ut lite oklarheter som jag ser har dykt upp för er angående Nelly.com:
Japp, jag jobbar på deras lager.
Påbörjade min tredje vecka idag och trivs finfint, även om det är väldigt stort och väldigt mycket att göra.
I dagsläget behöver även vi anställda beställa via hemsidan. Vi ska få personalrabatt (yay) men har inte löst det än för det har varit oerhört mycket att göra i och med flytten från Borås.
Eftersom det var rea så ville jag inte vänta, utan passade på att beställa nu ändå, hihi.
Så vem vet, beställer ni från Nelly så kanske det är jag som står och packar ihop era beställningar, haha.
 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0