Relaxing for a moment

Det blir en lugn och skön halvtimme nu innan grillningen.
Poängpromenaden gick ovanligt bra och brännbollen vanns av rätt lag (mitt såklart)- likey likey!
 
Efter grillningen sen ikväll så kommer ett gäng goa hit.
Detta är sista kvällen som utbytesstudenterna Liam och Sven är i stan innan de först drar ut på EuroTrip och sen tillbaka till USA, så vi drog ihop något snabbt och spontant bara för att umgås.
 
Innan så bjöd förresten jag och Danne på tårtor som tack för uppvaktningen på våra studenter och jag kan säga att de nog tillhör topp 3 i goda tårtor jag någonsin ätit!
Och visst ser de galet proffsiga ut för att vara gjorda av en amatör?
 
 
PUSS
 
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Fina tårtor som säkert gick åt. Fint att TACKA på detta vis.

2012-06-23 @ 22:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0