Rubrikbrist

Tihi, eftersom jag är en hard working woman nu så passade jag på att unna mig lite grejer på H&M:s rea.
Okej, jag hade troligen unnat mig det ändå, men det låter bättre att säga att jag förtjänar det nu när jag jobbar, haha.
Ibland är det nästan för enkelt att klicka hem massa fina grejer på internet.

Vad ska man förresten säga om vädret här...
På lunchrasten satt vi ute och solade, och när vi skulle hem så riktigt öste regnet ner.
Men men, det ska nog allt bli sol även denna sommar till slut (peppar, peppar)!


Så underbart det var när man kunde gå runt i bikini i maj!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Farmor

Sommaren kommer i år också, men när det är frågan. Tänk den som kunde ge ett bra svar på detta.

2012-06-18 @ 21:46:28
Postat av: Farmor

Sommaren kommer i år också, men när det är frågan. Tänk den som kunde ge ett bra svar på detta.

2012-06-18 @ 21:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0