Sad-face

Usch, ikväll är jag inte den piggaste.
Förkylningen och halsontet har långsamt smugit sig fram sen studenten- vad kan det bero på tro? Att himmeln valde att släppa ner allt den hade just när vi skulle ta studenten? Haha.

Men som sagt väntar ett grymt veckoslut och jag vägrar bli sjuk. Strepsils och nässpray är mina nya BFFs.
Förutom att jag lyckades med bedriften att åka på maginfluensan några dagar innan Slutproduktionen så blir jag nästan aldrig så dålig att jag måste stanna hemma (peppar, peppar).
Så med lite järnvilja ska jag nog lyckas hålla det borta nu med, hihi.

Just nu bjuder jag faktiskt på en så-täppt-att-jag-knappt-kan-andas-och-nyser-varannan-minut-bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0