Sister is finally coming home

Det känns som om jag bara precis kom hem och nu måste göra mig iordning för imorgon och sen sova.
Jag börjar sex imon för att hinna iväg så snabbt som möjligt på en grej, så alarmet ringer snällt 04.45.
Men vad tusan ska jag göra med all överskottsenergi? Haha.
 
Nu i natt kommer förresten finaste syster hem från turkland!
Jag har varit för busy för att verkligen sakna henne (as always) men jag ska erkänna att jag flera gånger har varit påväg in på hennes rum för att berätta om nåt och sen kommit på att hon inte är där!
Tur för människor med i-landsproblem att Facebook finns, haha.
Nej men det ska bli riktigt gött att få hem henne!
Och höra om allt de har hittat på, hihi.
 
Ska hon nu vara brunare än mig för första gången i hela våra liv?
True story- it's never happened!
Bildbevis kommer!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0