Strawberries and plans

Det slog mig att det för tusan är midsommar imorgon och att jag inte har jordgubbar än, så jordgubbbsomanen (nytt fint ord) som jag är så stack jag till Ica och köpte hela tre liter till mig själv, haha!
Jag saknar faktiskt lite att stå och sälja jordgubbar där- det var mysigt ändå!
Men just imorgon kommer jag då verkligen inte sakna det- det är bland det sjukaste som finns att sälja jordgubbar utanför just Ica Skrea Strand på midsommar, med alla badgäster och allt.
 
Denna midsommar är jag faktiskt helt ledig för första gången sen jag var 14. Från att jag var 15 har jag som sagt sålt jordgubbar- förutom 2010, så jag precis hade opererat handen.
Men då kunde jag inte heller festa, för det lyckades tajma sig så att preciiiis på midsommar var läkningen som mest kritiskt och jag fick knappt röra mig, hehe.
 
Därför var jag superduper-taggad på att åka till Smögen med tjejerna iår, men idag fick jag veta att det inte blir av. Jättetråkigt, för jag var så avis på dom förra året.
Vi har en tråkig förmåga att planera massa saker som sen aldrig blir av... Men men, vi har planerat en massa kul som faktiskt blivit av också, som tur är, haha.
Min midsommar lär bli kul ändå, men visst är det inte kul att behöva smsa runt dagen innan och kolla vad alla ska hitta på.
 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0