The train seems to always be late when I'm supposed to be somewhere on time

Knappt hann jag byta om, ta lite puder och fylla vattenflaskan innan jag var tvungen att skynda från jobbet till tåget, och ändå blev jag så stressad att jag fick springa från parkeringen.
Tror ni inte då att tågh*lvetet var försenat?
Jättekul, speciellt när man redan från början skulle komma för sent...

Jaja, det var bara att sätta sig ute i solen och gilla läget.
En man ifrån Köpenhamn tänkte samma sak och gjorde sitt bästa för att få mig att komma till Köpenhamn i sommar så han får visa mig staden, haha.
Visst att jag länge har velat besöka Köpenhamn, men jag tvivlar starkt på att jag mailar honom innan jag i så fall åker, haha.

Jag hann inte, som ni säkert förstår, ta någon outfitbild eller nåt, men jag känner mig sommarfräsh i blå tajta stuprör och ljust lila linne från Gina Tricot samt skinnjacka och ljusrosa Converse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0