Thinking about the future

Folket stack för en stund sedan och jag har plockat iordning så jag ska slippa det imon, haha.
 
Ikväll var sista gången som jag träffade Liam och Sven på ett bra tag- kanske för alltid.
Nu i efterhand ångrar jag lite att jag inte umgicks mer med dom, men jag är glad att jag har lärt känna dom i alla fall.
Gud så konstigt det måste kännas för dom att komma hem till USA efter ett år här!
Både roligt och tråkigt kan jag tänka mig- speciellt när det gäller vännerna.
 
Jag har sedan ett tag tillbaka börjat fundera lite på mina gamla USA-planer igen.
I början av tonåren var det ju bara USA som gällde för mig- antingen ett år på high school, Au Pair eller college.
Att det inte har blivit av beror främst på två saker:
1. Jag vill inte lämna allt och alla som jag har här
2. Det kostar rätt bra mycket pengar.
Men vem vet, om man "fegar" kvar här för att man inte vill lämna allt och alla som man har här så kanske man plötsligt upptäcker att alla andra är ute och upptäcker världen medan man själv är den som blev "lämnad" kvar...
Detta har tänkts en hel del på och lär tänkas mera på!
Det hade varit väldigt grymt att plugga engelska och dans i USA och visst har jag kollat upp det en del, så vi får se vad framtiden ger.
 
Danssalen- mitt andra hem, no matter where.
(Shit vad mitt hår såg mörkt ut!)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0