This week could go on forever

Igår var det skattjakt som sagt.
För att det inte skulle bli som förra året hade rektorn tagit bort typ 20 grejer från listan, så det var inte så värst farligt. Jag säger låt folk göra dumma saker om de vill, jag lär inte göra dom ändå, haha.
Det jag faktiskt gjorde var bland annat att häva i mig en liter glass på 3 min och dansa i underkläder- saker jag kan leva med.
En tjej i min klass vaxade bort båda ögnbrynen och en annan fick en kondom att gå genom näsan och ut genom munnen.
Sen gjorde väl vissa värre grejer men det behöver inte skrivas här, haha.
Sjukt kul var det ändå, och för att vara hälften så många som de flesta klasserna tycker jag vi gjorde bra ifrån oss!

Sen blev det mat på Burger Inn, förfest hos Sandra och sista studentfesten.
Jäklar vilket ös det var- underbart!
Jag tog en mysig sleepover hos Johanna i Grimsholmen och nu är jag hemma och laddar inför dagens olympiad.

Som ni säkert märker så lever jag och andas studentvecka just nu- men det är bara en gång i livet så det gäller att njuta fullt ut!

Förresten, som ni märker så blir inläggen lite sådär just nu. Det är helt enkelt blogg.se-appen som inte riktigt vill ladda upp bilder när jag inte har bra internet.


Haha denna bilden från inne på Heaven igår kanske inte är den snyggaste, men den har en go feeling ändå. En bra symbol för dagen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0