Tidsinställt: Favorit i repris

Ikväll kör vi på en tradition som vi tyvärr inte hann med förra sommaren.
Eller ja, tradition och tradition- vi har bara gjort det en gång tidigare, men när vi snackar om det så känns det som en tradition haha.
 
Jag snackar om mig, Lollo, Ulrika och en helg i Lollos familjs stuga.
Sommaren 2010 spenderade vi två nätter där nästan precis när jag hade opererat handen och den helgen är bland de bästa minnena vi har tillsammans!
Det var jättesynd att vi inte kom iväg förra sommaren på grund av utbytesår, resor, jobb osv, men nu blir det minsann av!
Vi ses igen på söndag folket!
 
Här kommer lite bilder från förra gången.
Är det bara jag som tycker att man knappt känner igen mig med mörkbrunt hår, tandställning och bandage, haha?
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0