Twice is a habbit

Haha asså jag orkar inte med denna veckan om den ska gå emot mig hela tiden.
Mötet idag blev aldrig av. Jag väntade i drygt en halvtimme innan jag bestämde mig för att köpa med mig en smoothie och dra hem.
Efteråt fick jag veta anledningen, men just att detta inte är första gången gör det extra surt.
 
Jag får väl bara hoppas att min otur vänder imon helt enkelt.
Efter jobbet blir det en heldag (eller i alla fall det som återstår av dagen) med Lollo- vilket var något galet länge sedan sist!
FIka, promenad, sn ack i massor och lyssna på hennes pojkväns band står på schemat.
Inte mycket som kan gå fel där, *peppar, peppar*.
 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Farmor

Lycka till att dety blir trevligt imorgon.

2012-06-26 @ 22:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0