Utkast: Jun. 16, 2012

Åh, idag kunde jag äntligen sova ut- underbart!
Fram tills halv tre så bara slappade jag och laddade om. Jag kunde knappt stå på benen för jag hade sån träningsvärk, haha.
Sen drog jag mig en snabbis till jobbet och satte upp mig på att jobba 7-16 imon(I know, kan knappt fatta själv att jag gjorde det...) innan jag och Nils tog tåget till Halmstad.

SIsta dagen på Simsoak Summercamp och jag ville inte att det skulle ta slut!
Fidde och Aimee är både så himla duktiga dansare och så härliga personer, så detta lär blir saknat!
Vi avslutade i alla fall med en minishow på NollTreFem och det kändes som om det gick super!

Efter det visade det sig vilken klant jag kan vara!
Jag åker ju oftast tåg till/från Halmstad på vardagar och då går det ett i timmen. Men så idag när vi var klara 19.20 så upptäckte jag att det inte gick något tåg just 20.02, utan jag skulle behöva vänta till nio och missa förfesten- fail!
Blev rätt bra frustrerad på mig själv för att jag inte hade kollat upp det och tagit bilen istället, men men.
Nu i efterhand inser jag att det kanske var lika bra.
Jättesynd att missa förfesten, men det folket brukar jag ju festa med annars också.
Så istället drog jag mig hem till Klara för att fixa mig där och umgås lite med henne innan tåget- myspys!

Nu har jag tagit ett rätt moget beslut ändå.
Jag hade redan missat förfesten och Den svenska björnstammen börjar inte spela förrän halv ett, så istället för att stressa sönder som jag har gjort hela veckan så tar jag det lite lugnt.
Denna veckan har varit sjukt hektisk och folk har sagt att jag inte kan hålla på såhär, så det känns rätt att äta i lugn och ro, lyssna på musik och fixa allt inför imon innan jag drar till West Coast om typ en timme.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0