Watch with envy

Usch vad jag egentligen vore ligga i sängen nu... Men den smällen tar jag imon!
Jag hade en supermysig kväll med min fina Lollo. Hon hade varit så himla flitig och både lagat god mat och bakat, så jag kunde nästan bara luta mig tillbaka och njuta, hihi.
Massagen kunde jag dessvärre inte njuta av- aj säger jag bara!
Men det var värt det! Mina dumma axlar ger mig spänningar i nacken så det ibland krampar och skit.
 
Jag har också gått från att tidigare idag inte haft någåt mer planerat förutom jobb resten av veckan till att ha planerat varje dag- men attans vad bra planer som väntar!
Mer om dom när de närmar sig.
Nu ska jag avsluta denna braiga dag med att kolla klart på Desperate Housewives säsong ett.
Sen har jag inga fler dvd-boxar att se- vad tusan ska jag göra då sent om kvällarna?
 
 
PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Fullspäckat som vanligt.

2012-06-28 @ 11:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0