Working on a Sunday

Det blev faktiskt inget West Coast för mig igår.
Jag var helt slut och kände att när det bara var en låt jag verkligen ville höra så var det inte värt det att komma hem så sent och så. Folket träffar jag ju annars med och festar blir också av.
Det känns faktiskt som rätt val, för jag slocknade nästan direkt, haha.

Idag har jag jobbat och tjänat en hel del- nästan hela kostnaden för Bounce Summercamp! Så har jag gått och tänkt idag när jag har jobbat en söndag.
På tal om Bounce så är det idag exakt 50 dagar kvar och jag är taggad som tusan!
Hoppas verkligen, verkligen, verkligen att jag får ledigt, för jag vill åka något sjukt mycket!



PUSS

Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

Du kommer säkert att få ledigt och du kommer att få en underbar vecka i Stockholm. : )

2012-06-17 @ 18:21:15
Postat av: Farmor

Önskar verkligen att Du får ledigt den veckan. Får hålla tummarna att det går. KRAM.

2012-06-17 @ 22:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0