Superbusy saturday

Nu sitter jag i skolan och har rast.
På en lördag- det känns jättefel!
Två av fem delprov i högskoleprovet ät avklarade och jag känner att det var längesedan min hjärna fick arbeta så här mycket, haha!

Superlördag avslöjade jag ju att det skulle bli.
Detta håller på tills typ halv fem och sen får jag rusa till Falkhallen för att hinna soundchecka och ljussätta mina två bidrag till kvällens tävling som börjar klockan sju.
Det är UKM (ung kultur möts) som gäller och det blir både dans, musik och konst för er som drar er till Blackboxen för att kolla.

Sist men inte minst ska jag försöka fixa mig fort som tusan för sen är det fest som gäller.

Superkul dag (förutom högskoleprovet) men jag kommer sova gott sen kan jag lova!

PUSS


Kommentarer
Postat av: mormor

Bra fortsättning på denna lördag.

2012-03-31 @ 14:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0