Teachers can't really plan

Jag är faktiskt glad att solen har gått i moln, för jag lär få plugga non-stop för att få klart engelskaprojektet, naturkunskapsarbetet och kunna engelskatalet till imon bitti. Bara en vecka av plugg kvar!

 

Här har ni innehållet i paketet från H&M idag.

Bikinin satt verkligen som en smäck och färgen (mer orange än på bilden) kommer passa perfekt när man är brun (i den ser jag redan brun ut, hihi).

Det är så bra när man kan beställa bikinidelarna i olika storlekar, för jag behöver en överdel som är två storlekar större än underdelen för att allt ska sitta som det ska. Men denna satt verkligen perfekt som sagt!

Toppen var jättefin och jag gillar den transperenta ryggen, men den får skickas tillbaka och bytas ut mot en storlek mindre.

 

PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0