The very last schoolwork is sent in



Känslan att vara helt klar med skolan är nästan lite skräckblandad förtjusning...
Skönt som tusan såklart, men lilla jag som trivits så bra på gymnasiet lär faktiskt sakna det!
Men sakna det får jag göra till hösten, om ett år eller något- för nu ska vi bara njuta och fira att vi klarat av hela skolgången- och i alla fall jag är riktigt jäkla nöjd med vad jag själv har presterat!

Det är exakt tio dagar kvar till studenten och firandet kan börja imon, för redan då tar Johanna studenten i Göteborg!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ros-Marie Berg

Passa på och njut av ledigheten nu efter allt jobb som du har lagt ner. När lusten faller på är jag övertygad om att du hänger över böckerna igen. Jag älskar dig!

2012-05-30 @ 07:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0