Sunday November 4th

Det är verkligen inte smart att somna utan att ha ställt alarmet först...
Tur för mig att mamma kom ihåg att jag skulle upp och dansa tidigt!
 
Först var det fyra timmars Thriller-rep med både dansare och sångare.
På grund av London så missar jag tre rep nästa vecka och kommer bara hem i tid för ett rep + genrep, hehe.
Men tur att jag inte har så svårt för det då.
 
Åkte med Helena till Halmstad där det väntade nästa dansrep för min del, med MM.
Det köttades dans i två och en halv timme innan en rätt bra slutkörd Rebecca kunde sätta sig på tåget hem.
 
Nu har jag snackat lite i telefon med Klara och lagt på ganska lagom till Solsidan.
Mat, dusch, slappa, sova gäller för min del nu- om jag ens lyckas dra mig upp ur sängen till att börja med.
Men med tanke på vilken helg jag har haft så är jag ändå förvånadsvärt pigg.
Och vilken helg det har varit!

Så fort vi fick rast på Thriller-repet rusade jag till dryckautomaten och hällde i mig varm choklad och cola, hehe.

 

Jag och Helena på repet.

 

Vår nya MM-tröjor. Nice!

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Helgen har varit fullspäckad.

2012-11-04 @ 20:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0