Different outfits for one night

Oj, dagen har bara sprungit förbi!

Efter de tre barndanspassen fixade Joanna min utväxt. Som sagt, när man är busybusy gäller det att hitta varje möjliga lucka- även en och en halv timme på en lördagseftermiddag.
Hon är så himla duktig! Fixade det henne hos sig med färg från butik, och blev lika bra som om vi hade varit på salong!

Full fart hemåt och en rekordsnabb fixning från typ osminkad i mjukiskläder och blött hår till sminkad och klädd i klänning och klackar. Det bar av mot Hylte och Annas (min morbrors sambo) 40års-fest.

Det var över förväntan.
Min kusin Dennis hade gjort väldigt bra bordsplacering som innebar av vi satt ett bord med åldrarna 16-22.
Det var härlig stämning, sjöngs, dansades, bjöds på god mat, gott sällskap och såklart blev man favoritleksak/slagpåse för Elin och de andra småttingarna.

Vid halv elva drog jag och Eve oss hemåt och jag drog in till stan och kollektivet för Emsans avskedsfes

En lång dag med andra ord!
Jag försöker förtränga att jag måste gp upp om fyra fjuttiga timmar för att sitta på tåget 08.36 och dansa i Halmstad 10-18.

 


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Visst var det trevlig fest och med mycket god mat. Något för alla.

2012-11-25 @ 09:39:41
Postat av: Mari-Anne

Du klarade denna dag också, men nu är Du väl trött så ikväll blir det väl ingen utgång.

2012-11-25 @ 19:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0