In today's paper

I dagens HN kom reportaget om Thriller vars bilder jag fruktade.
Men till min lättnad så tog fotografen med en bild ifrån när jag körde lite akrobatik, haha.

Om någon är intresserad så kör vi i Falkhallen onsdag-söndag nästa vecka klockan 19.30.
Biljetterna kan ni fixa på Ticnet, men jag tycker tyvärr priset är väl saftigt...
Det blir i alla fall Michael Jackson fullt ut och både dansare, sångare och liveband.

Vi har inte repat alla ihop än, men jag tror det blir maffigt!
Dock missar jag ju typ de mest intensiva repdagarna för jag är iväg, så det gäller bannemig att allt sitter som en smäck för mig när jag kommer där dagen innan genrepet.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Såg bilderna i tidningen efter att Dennis berättat det. Lennart hade faktiskt också sett dem. Själv hade jag det lite tajt på morgonen så jag missade det då.

2012-11-07 @ 21:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0