LONDON Day One

Det var ett gäng zombies som gick upp fyra och begav sig till Landvetter.
Det var inte förrän jag satt på planet med en stor chailatte som jag kände att jag vaknade, haha.
Det var skönt att vi flög så tidigt för då hade vi hela dagen sen i London.
Eller ja, det var ju tanken i alla fall.
Vår skjuts var 2 timmar sen, så vi började vår tripp med två timmar på "Arrivals" på Heathrow- inte jättekul!
 
Men han dök till slut upp, väldigt ursäktande, och vi kunde bege oss till första anhalten- Madame Tussauds.
Jag var aldrig där förra året så det var väldigt häftigt att ha sett.
Och självklart var man tvungen att passa på att ta en massa kort med "kändisarna.




Haha jag smått älsar den här och min uppfinningsrikhet.

Fick en rundtur upp i taket av Spider-Man...

Man fick se en kortfilm på bio i 4D-format. Hade sett det en gång tidigare men detta var så mycket häftigare. Bland annat saker i stolen som sköts in i ryggen som "knivar"!

Därefter fanns det några timmar över till shopping.
Jag och Evelina visste precis vart vi ville, och det blev Bond Street och en total genomgranskning av Forever 21 och VICTORIA'S SECRET! Åh- love, love, love!
Jag hade höga förväntningar, men JÄKLAR vilken häftig affär!
Underkläder och "vingar" från fashion showerna på skyltdockor och i skyltfönstren, hur mycket hjälpsam personal som helst, parfymer på långa rader, inrett i glas, olika rum/sektioner för olika kollektioner, massor bilder och filmklipp på modellerna överallt, personlig assistans i provrummen and the list goes on and on and on.
Every girl's heaven on earth, typ!
Vi träffade två i personalen som hade hört oss snacka svenska och det visade sig att de också var från Sverige, så det var lite kul. Drömjobb eller vad?
Jag spenderade på tok för mycket pengar där, men man var som i trans...
Parfym, body-splash, världens skönaste mjukisbyxor och underkläder i massor...
 
Det blev pizza med familjen på en härlig resturang och sen begav jag, Eve och mamma oss till Alphadeli Theatre för att se tredje förhandsvisningen av den nya musikalen The Bodyguard, som är baserad på filmen med Whitney Houston. Det var det som vi var bland de typ 1000 första i hela världen att uppleva, hihi.
Musikalen slog inte We will rock you, som jag såg förra året, men hitsen var så grymma!
I have nothing, I wanna dance with somebody och framför allt I will always love you- ååååh!

 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

Så himla roligt att se en massa kort, känns som vi är där igen. : )

2012-11-16 @ 06:15:49
Postat av: Mari-Anne

Vilka bra och härliga bilder. Förstår att Ni trivdes.

2012-11-16 @ 13:09:03
Postat av: ulrika

haha den viskbilden var nice. meeen knasigt att ditt hår dras mot taket i bilden med spiderman? ;)

2012-11-16 @ 13:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0