Minutes turns into hours if you sum them up

Jag kan ju börja med att säga att jag är måttligt (!!!) avis på alla som såg Chris Brown igår!
Åh, jag ville ju också! Men jobbar man och redan har tagit ledigt så är det bara att bita i det sura äpplet.
Det blir dock knappast bättre av att det ligger typ 500 bilder från konserten på instagram och de man träffar typ är i extas...

Efter jobbet blev det som vanligt att stressa som en idiot för att hinna med tåget till Halmstad.
Tågen går verkligen jättedåliga tider!
Man är framme --.57, vilket innebär att om man ska vara någonstans prick så blir man sen, och sen går tågen igen --.02, vilket betyder att man måste gå tidigare ifall man har nåt som slutar prick.
Världens minigrej som ni troligen skiter i, men för mig som åker just den sträckan flera gånger i veckan och ofta får vara där en timme före och efter om jag inte kan missa något av det jag ska på- för mig är det sjukt irriterande!

Dags att vända på humöret!
Workshop med Ida och Viccan stod på schemat och för ovanlighetens skull var stilen jazz/modernt.
Eftersom de alltid annars kör street/Streetjazz var jag rätt nyfiken på vad de kunde hitta på- och det var verkligen superkul!
Tummen upp för variation och överraskningar!

Förresten, här har ni mina superpraktiska vantar ifrån Primark.
Toppen när man ska hålla på med plånbok, nycklar och såklart iPhone, och inte vill gå utan vantar, för man bara viker upp kanten på dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0