TGIF

Då sitter man på bussen in mot stan för uppladdning och veckans tredje föreställning. Fjärde om man räknar med genrepet som var inför över hundra pers. Intensivt men superkul!

Sen blir det full fart hem och party hos mig.
Vi får väl se om huset är helt när jag kommer hem, haha.
Grejen är den att detta var planerat innan jag kom på att det krockade med föreställningen och då var vi redan för taggade för att skippa det.
Så Joanna intar huset nu när jag lämnar det och så får hon agera värdinna den första stunden sen ikväll innan jag kommer hem.
Vissa tycker det låter jättekonstigt, men så har vi gjort en gång tidigare när jag spelade match inför en tjejkväll, och med det gänget är alla så hemmastadda hos mig ändå, haha.

Jag tror i alla fall på en riktig toppenkväll på alla sätt och vis!
Hoppas att ni också har det!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Det blir säkert trevligt.

2012-11-16 @ 22:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0