Wondering how I can stand up

Hela veckan hade jag gått och tänkt att idag så skulle jag äntligen få sova ut.
Den planen sket sig när vi somnade vid fem, haha.

När jag kom till Falkhallen så var det världens kaos- öppet hus på gymnasiet.
Våra stackars knattedansare stod halvt livsrädda i ett hörn och vågade inte fråga om de kunde flytta ett bord så de kunde komma ner till omklädningsrummet.

Men jag sprang på några av mina lärare- åh dom saknar man! Jag hade verkligen vissa toppenlärare!

Idag var första gången med danseleverna på tre veckor, och jag har saknat mina gullungar!!

Sen blev det lunch/fika på Stålboms med Veronika och Joanna, och nu är jag i Falkhallen igen för näst sista föreställningen.
Sen blir det myskväll/förfest hos mig med Joanna och Veronika.
De ska dra ut till Bratt sen men jag tänker kolla DHW och sova, haha.

Ytterligare en toppendag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0