Loose, Tight and High

Pösig tröja, tighta Cheap Monday-jeans och höga klackar- det var några av mina fynd på Nelly's rea.

Annars blev det mjukisshort, lite underkläder och lite smycken. Ni kan ju alltid kika in där om ni vill göra några kap (och ge mig ännu mer att göra om dagarna).

Tröjan är faktiskt likadan som en annan jag har, fast i grå. Hur skön som helst!

Så jag bestämde mig för att köpa den i färg också och ta två storlekar upp för lite mer soft tröja, hihi.

 

Dock känns det nästan onödigt för mig att köpa nya kläder.

90% av min tid spenderar jag antingen på jobbet i oömma kläder eller på dansen i danskläder, haha.

Men visst är det kul ändå!



Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

Du kunde väl rengjort badrums spelen innan du tog kortet... ;)

2012-10-26 @ 07:19:39
Postat av: Mari-Anne

Då är det snart dax igen och städa ur garderoben så det nya får plats!!!

2012-10-26 @ 16:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0