Tough weekend for the body

After worken var definitivt lyckad.
Tacobuffe, drinkar och härligt umgänge.
Det blir nog lite tufft för vissa att träffa folket på jobbet igen på måndag, men det hör personalfester till.

Att gå upp åtta idag var inte superkul och även om jag inte skulle ha festat dagen innan så är det riktigt tufft med dans fem timmar i rad. Men det ät vara att bita i det sura äpplet och kämpa på!

Först hade vi ett Thriller-rep med Erwin och körde en supernice koreografi till Smooth Criminal.
Utan att avslöja för mycket kan jag avslöja att mina gamla gymnastikkunskaper kommer till användning.
Det är nog första gången som jag gör gymnastik med inställningen att misslyckas, haha.

Tre barndanspass och en promenad i höstsolen senare så ligger jag nergosad under täcket med min nya favvomellis (vanlijyoghurt och äpple) och senaste Vampire Diaries.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Roligt att Ni hade trevligt igår, en del kanske hade mer än trevligt.

2012-10-27 @ 15:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0