Feels good

Idag har jag jobbat och lämnat blod.
Jag mailade faktiskt blodcentralen så jag skulle få göra det igen innan tatueringen (gah, riktigt snart nu!).
Jag måste faktiskt göra lite smygreklam för blodgivning denna gång också, haha.
För jag får fortfarande lika många reaktioner "Oj, nemen är du blodgivare".
Why not?
Det är en halvtimme av era liv, en gång var fjärde månad (var tredje för killar).
Ett litet stick och en arm som ömmar i en dag- men absolut ingen biggie.
Men en riktigt big deal för den som sedan får blodet.
 
Men valet är såklart helt och hållet erat och man kan ha personliga själ och sånt.
Här är i alla fall länken för er intresserade: geblod.nu
 
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

En mycket fin sak att Du och även R-M lämnar blod. Kan vara skillnaden på liv eller död i ett krisläge. Denna sak gäller ju även kusin Dennis.

2012-09-04 @ 22:09:47
Postat av: Ros-Marie

Mycket bra inlägg!!!! :)

2012-09-05 @ 06:17:04
Postat av: Mari-Anne

Ja då är det imorgon den 6:te det händer.

2012-09-05 @ 13:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0