Eyes open by help

 

Bilden ovan visar hur jag har lyckats klara en hel jobbdag plus terminens första danspass på mindre än 3 timmars sömn, haha.

Reslutatet av för mycket energidricka och kicken av första danspasset har dock resulterat i en helt speedad Rebecca, haha.

De som jag har träffat eller pratat med har tyckt att jag har varit jätterolig.

 

Förresten kan jag avslöja att jag hade som dansmål denna terminen att komma ner i split- och klarade det på första lektionen, haha! Feels really good!
Jag får försöka fixa fram bildbevis, men jag har i alla fall 14 ögonvittnen till det hela.

 

Jag är verkligen supertaggad inför höstens street (passet jag hade idag) och all annan kul dans som väntar!
Inga betyg, inte alls samma press- utan bara dansa och bli bättre för att jag själv vill!

Men jag måste avslöja att jag var väldigt tacksam när Monica ringde igår förmiddag och sa att de hade bestämt att hennes jazz inte ska börja förrän nästa vecka, för hade jag haft två danspass i rad ikväll vet jag inte ens om all min energidricka hade räckt, haha.

 

Good luck för mig att somna i god tid nu ikväll för att komma upp i tid till jobbet imon... Klockan är ju liksom redan kvart över elva, hehe.

But totally worth it.

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0