So confused about not knowing what I want

Allt som allt så var gårdagen supertrevlig.
Det var knappt att man ville lämna förfesten men att äta var ju kvällens huvudattraktion.
Maten var god, absolut, men de flesta av oss tyckte väl att den inte riktigt var värd det priset. Trevligt som tusan var det i alla fall!
Sen drog vårt förfest-gäng tillbaka till Boråsarnas lägenhet för ytterligare ett par störthärliga timmar, innan vi var några stycken som drog ut på krogen och dansade till stängningsdags.
Vore definitivt göras om!

Dock så sabbades min älskade sovmorgon som jag hade sett fram emot hela veckan, haha.
För även om jag kunde sova ända till kvart i tolv så blev det mindre än sju timmars sömn, men det får man tåla.

Efter ett danspass med Rebecca i Falkhallen så är jag nu påväg mot ytterligare ett i Halmstad.

Denna veckan har varit extrem dansmässigt, med dans varje dag och vissa dagar 2-3 pass. Detta utöver att jobba både heltid och övertid.
Det har varit tufft, roligt och utmanande, men jag måste erkänna att jag nästa vecka skulle föredra att faktiskt ha lite tid till att bara ta det lugnt eller träffa kompisar.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ser ut att varit en trevlig helg.

2012-09-24 @ 10:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0