Trying to read you is like trying to read a different language

Idag har jag varit lite piggare.
Kunde ta mig igenom jobbdagen och må helt ok, men nu ikväll har jag legat ihopkurad under filten och skakat, trots en brinnande kamin.
Det är ju lurigt när man är lite småsjuk, för det är inte tillräckligt för att man ska stanna hemma men tillräckligt för att man ska vara helt slutkörd mot slutet av dagen.
Men men, vilka problem va?

Jag kan finna tröst i godbitarna jag fick med mig hem från Nelly idag.
Jag hade ju satt stopp för internetshoppandet och skött mig exemplariskt bra, men en gång mellan sommaren och London i november förtjänade jag allt.
Man kan ju inte gå runt i tunna linnen längre liksom- där har ni min ursäkt.
Två gosiga tröjor och en nageldesignspenna blev det. Pennan testade jag bara i all hast, men var superlätt att använda och kan helt klart rekomenderas.
Den gråa tröjan är det knappt att jag vill ta av mig, och jag känner på mig att den blir en favorit i höst.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Gott att Du känt Dej lite piggare idag. Du får nog dra ner på tempot lite. Vad fin tatueringen var när Du hade en av de nya tröjorna på Dej. Jättefint!!

2012-09-26 @ 22:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0