A Monday of revilation and jealousy

Full fart hela dagen lång!

Efter jobbet drog jag och storhandlade åt familjen (vår deal för att jag skulle få ta bilen till jobbet, haha) och sen hann jag bara äta och byta om snabbt innan det bar av till Falkhallen.

Monicas jazz och Viccans street. De förgyller mina måndagar!
Idag blev det också ett långt snack mellan mig och Monica inför mina auditions, tips, peppning och så.
Vi redde också ut ett gammalt missförstånd som har gnagt inom mig- så otroligt skönt!

Med Viccan hann jag bara snacka lite snabbt om deras grymma resa till L.A.
Det sjukaste var lätt att hon hade snackat med självaste James Lafferty (Nathan Scott i One Tree fucking Hill!!) lite snabbt ute på en klubb, utan att fatta att det var han!
Och ännu sjukare är att deras killkompisar hade snackat med James och Stephen Colletti (Chase i serien) i typ 20 min och bytt nummer! Jag döööör vad avis man blir!
Liksom även om man är i självaste LA så är det en enorm stad och chansen att man stöter på och faktiskt snackar med såna kändisar är inte särskilt stor. Orkar inte!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, handla behöver du uppenbart träna på... ;)

2013-04-09 @ 10:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0