Friday, here we are again

Fredag- wihoo!
Dagen börjades kanske inte på bästa humör, vilket ni nog förstår av tweetsen nedan, men sakta men säkert så har det trappats upp.
Främst för att när jag ska fira att jag fyller 20 så är både stockholmaren (Emma) och thailändaren (Johanna) här med mig. Tummen upp för sådana oväntade positiva besked!

Jag sitter just nu ensam hemma, njuter av jordgubbslikören som mamma hade hällt upp innan hon stack, och lyssnar på guldkorn från Glee.
Egentligen skulle jag varit i Halmstad på en meganice workshop för en känd streetdansare, men både kropp och huvud kände att krafterna behöver sparas till helgens alla uppträdanden. Och jag hade inte varit hemma länge innan jag slocknade, haha.

Men nu börjar det bli kväll, vilket betyder att Joanna kommer hit när som helst för lite socaildrickande med en massa skvaller och tjejsnack.
Troligen blir det någon bra film sen med och Veronika kanske ansluter senare.
Pretty damn good med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0