Monday- we meet again

Äntligen en måndag som har gått snabbt och smidigt- Hallelujah!
Jobbdagen mer eller mindre sprang fram och plötsligt var jag hemma igen.
Som vanligt så skulle jag egentligen på två danspass i Falkhallen, men jag måste ha ätit något dåligt eller så spökar min kropp, för plötsligt mådde jag otroligt illla.
Så, ingen dans för sängliggandes mig...
 
Men men, jag försöker ändå göra lite nytta genom att klippa ungarnas musik till uppvisningarna, leta upp ny bra musik, klipp m.m.
Har ni sett PSY's nya Gentleman?
Den har legat uppe i två dagar och har över 62 miljoner visningar- sjukt!
 Jag tycker att den är riktigt dålig (kul dock att han spelar Candy Crush, haha), och ser inte fram emot att den lär bli en sommarplåga...
 
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Usch så tråkigt, hoppas Du mår bättre nu.

2013-04-15 @ 22:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0