Sjukt onödig diskussion egentligen

Jag chattade lite med en snubbe på fb.
Han undrade vad jag gjorde och jag svarade ärligt att jag låg på spikmattan och kollade på tv.
Då fick jag svaret:
"Spikmatta? Är inte det lite 2007?"

Asså seriöst!
Visst, spikmattorna var en modefluga för ett gäng år sedan, men senaste jag kollade så var det något som ska få en att må bra- ingen accessoar man byter efter en säsong.

Jag ligger på spikmattan en halvtimme nästan varje kväll och tycker det är jätteskönt för ryggen- framför allt eftersom jag halva dagarna står upp och packar och andra halvan dansar.

Men kalla ni mig omodern om ni vill det, haha.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst är det gött att ligga på spikmattan! :) Snubben var förmodligen en karl och de klarar inte smärtan....

2013-04-05 @ 06:17:17
Postat av: Mari-Anne

Använde den flitigt för ett bra tag sedan. Nu blir det tyvärr inte av.

2013-04-05 @ 22:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0