Train number three

Nu sitter jag på tåg 3 av 3 för denna dag.
Jag har åkt Falkenberg-Göteborg, Göteborg-Katrineholm och är nu slutligen påväg mot slutdestinationen Linköping.

Jag har lyssnat en massa på musik, sovit lite, ätit min goda kycklingsallad (med pasta, melon och solrosfrön!), mumsat på godsaker från Espresso House (Frapino-fans där ute: det finns 8 mya smaker!) och haft Vampire Diaries-maraton.
Jag hade sparat de tre senaste avsnitten för att kunna njuta av idag, hihi.
Jag är ett lika stort fan som alltid!
Nina Dobrev (Elena) och Claire Holt (Rebeckah) är grymma i dessa avsnitten och jag är superexalterad över att provavsnittet av "The Originals" sändes i torsdags och det nästan omedelbart blev klart att det blir en egen serie. Yay!

Nu får jag lägga ifrån mig mobilen och hoppas att den inte dör innan jag når hotellet...
Detta sista tåget har inte vägguttag vid platserna!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0